Recommended Posts

Recenzii dupa operaiunea depaita, Enviado por

In luna lui Mai, acelai an, a venit Ia Bucureti Prinful Frie- deric Eitel, unul din fiii Kaizerului, insofit de generalul von Plessen, primul adjutant i prieten at Kaizerului, pentru ca sa aduca Regelui Carol, bastonul de Mareal. Generalul von Plessen ma cunotea de cand fusesem atasat militar Ia Berlin; de aceia a venit sa ma vada i eu i-am intors vizita, evident in aceeai zi.

Memorii vol.5.pdf

Pe baza relafiunilor noastre din trecut, mi-a vorbit foarte lamurit: Si facet; ce vefi 0i, dar Si localizafi lucrurile, sa evitafi cu on ce pref complicafiunile.

Sunt insircinat din partea Imp5ratului ea v5 spun aceste lucruri, caci El nu vrea cu nisi un pref razboiu". Este uor de inchipuit ce efect a putut avea asupra mea Ia jurnatatea lunei lui lulie st.

Ea acoper n prezent o gam larg de domenii, cum sunt cel politico-diplomatic, social, cultural i, cu deosebire, cel economic.

Din prima zi mi-am dat seama de proporfiunile uriae ale dramei ce incepea sa se desfaware in fafa intregii omeniri. Am inceput chiar de atunci sa notez evenimentele, astfel cum se succedau, i le notam cu un interes cu atat mai varicoza pe picioarele psihosomatice, Cu cat fiind Ia curent cu starea de fapt reala i de la not i din cele mai multe din Wile tarite in uriaul conflict Germania, Austro-Ungaria, Anglia, Italia, Turcia, Bulgaria eram in masura sa-mi dau seama, fare teams de mare greeala, de modul cum se vor inlanfui evenimentele sangeroase.

Pe timpul neutralitafei notamoperafiunile de pe teatrul de razboiu cu multa prudenfa, caci cunoteam procedeurile beligeranfilor, ingrijafi mai mult de a face atmosfera, de caf PREFATA de a reda adevarul; dar urmaream si evenimentele dela not cu un interes cu that mai mare, cu cat imi dadeam seama cat de pufin pregatiti, din toate punctele de vedere, ne-a surprins acest mare moment in istoria neamului nostru!

Dupa ce am intrat in fine in razboiu, am Inceput, cum era si natural, sa concentrez toata atentiunea recenzii dupa operaiunea depaita, pe frontul nostru si, ca sa fiu mai precis, in deosebi pe porfiunea din acest front, pe care imi exercitam comandamentul.

• Acestei substanţiale Părţi,în ediţia noastră i-am afectat trei tomuri, respectiv volumele al III-lea şial IV-lea, tipărite de prestigioasa Editură Hutnanitas în aniişi volumul de faţă.
  • Actualizat acum INTERNAŢIONAL Stadionul Old Trafford a fost evacuat din cauza unui pachet folosit la antrenamente si uitat de firma de securitate la stadion Pachetul considerat suspect descoperit duminica pe stadionul Old Trafford, care a dus la anularea meciului dintre echipele Manchester United si Bournemouth si la evacuarea stadionului, fusese folosit la un antrenament si apoi uitat de firma de securitate de la stadion, a anuntat politia britanica, citata de Reuters.
  • Rolul Negociatorului in Reusuta Unei Afaceri
  • Ce creme ajuta la varicoza
  • smartuniversetech.ro - Actualitate >> International
  • Exista modalitai de tratare a varicelor

La terminarea razboiului, fara voia mea am fost atras in valtoarea luptelor politice si nu am putut sa ma ocup, dupa cum era dorinta mea, de partea militara a vietii mele. In am inceput sa public, sub forma ceea ce mai bine sa bei comprimate de la varicoza feuilleton in ziarul Indreptarea" notele mele din timpul neutralitatii.

Ajunsesem la numarul 16, daca nu ma insel, al publicarei mete, cand am fost chemat sa formez guvernul, pentru a da tarii, pacea launtrica. Unul din oamenii nostri politici, prototipul politicianului, care face sageata din on ce Iemn, nu I -a jenat de fel constiinta, ca sa aduca in discufiunea Camerii unele fraze din notele mete de natura a irita susceptibilitatea Regelui Ferdinand, care avea slabiciunea de a se crede un foarte Recenzii dupa operaiunea depaita conducator de ostire.

Alexandru Averescu - Notițe Zilnice Din Războiu (1916-1918), Cu 62 Ilustrații În Text PDF

Nu stiu cum s'a facut, ca scopul urmarit de putin scrunu a fost atins. Regele Ferdinand atunci cand voia, stia sa se libereze din ghiarele slabiciunilor sale si sa fie ceea ce numesc francezii: Un Monsieur"!

dupa oglinda unguent

Am incetat evident de atunci cu publicarea notelor, amanand lucrurile pentru o data nefixata. Mi-am pus insa de atunci de mai multe on intrebarea, daca este bine sa-mi public notitele si recenzii dupa operaiunea depaita Inca fiind in pulosul nostru politician, viata, sau sa las a se face aceasta de alfii cand nu voiu mai fi.

Subiecte asemănătoare

Sunt argumente destul de demne de luat in seama si pentru o solufiune si pentru alta. Cand se urmareste scopul de a face sa se creada ceva, fara replica, evident ca solutiunea indicata este de a se publica manuscrisul nu de autor, ci de urmasii lui.

1. Picioarele umflaturi în câmpurile varicoase
  2. Varicoza pe saptamâna
  3. Colani de la varicoseza
  4. "Итак, все начинается сначала, - подумала Николь.

Bii low, ale carui memorii au avut un larg rasunet, acum vre-o cativa ani. M'au impresionat acele memorii, caci am trait cam trei ani la Berlin i de- recenzii dupa operaiunea depaita imi erau cunoscute multe din imprejurarile descrise i nu putine din persoanele mentionate. Nu am impartait de loc parerea mai multor persoane de Ia noi, care vrajite de calitatile superioare ca scriitor ale Printului, nu i-au batut capul sa deslueasca daca ceea ce era frumos, era i Am avut ca un fel de uwrare de conOinta cand am putut ti ca acea lucrare era datorita unui aranjament pe baza caruia casa editoare Westen" luase anumite angajamente finan:iare, in schimbul unor memorii, pe cari insa Printul nu a voit sa le puns la dispozitia casei edietoare, atat cat va fi el in vials.

metoda babushkin de tratament de la varicoza

Se spune, ca dupa moartea Printului, and s'au publicat memoriile, Adjutantii Ex-Kaizerului au facut o dare de seams complecta de chestiunile cari priveau pe fostul Imparat. Acesta, dupa ce a fost foarte atent, cat a durat lectura, s'a marginit la un foarte simplu, dar i foarte incisiv comentariu: Nu mi-al fi putut inchipui vre-odata, ca unui mort s-i mai fie posibil a se sinucide!

tratamentul cu picioarele varicoase interne

De altfel ceva analog s'a intamplat i la noi. De i in cazul acesta autorul nu a scris de comanda, iar urmaii sai au publicat manuscrisul fara discernamant, nu-i mai putin adevarat, memoriile acestea au fost o adevarata deceptiune. Ima- ginea care se profila din paginele zise Memorii" era cu tofu!

varicoza apendicei la barbai

Sunt insa i cazuri and cineva fara sa alba intentiunea de a deforma lucrurile, totui, din cauza izvoarelor de cari s'a servit, cele cuprinse in manuscrisul pus Ia punct personal pentru publicare, sa fie impanate de greeli regretab:le. Am avut ocazie sa citesc inceputul unei astfel de lucrari. Nu am putut merge pans la copal, caci in paginile cetite am gasit inexactitati asupra unor impr6urari pe cari le cunoteam 'foarte bine, caci am fost amestecat in ele.

Mi-am spus, ce temeiu pot sa pun pe aceasta povestire, PREFATA care foete de neexactitati, caci acelea pe cari le cunc4team in mod absolut sigur ma indreptateau sa presupun a nu erau singurele.

Peter Mayle Un an in Provence

Aceste considerafiuni m'au facut acoperirea elastica cu soiuri varicoase iau hotarirea de a-mi publica notitele, fiind Inca in vials. Scopul acestor notice cand le-am. Dar, daca acesta a fost scopul avut in vedere, prima conditiune care se impune ar fi redarea adevarului absolut ne- alterat.

Acest lucru este insa mutt mai uor de formulat de cat de realizat.

You are on page 1of 51 Search inside document FORD -O companie cu traditieScurt istoric Istoria logo-ului Ford Henry Ford spunea: cu cat privesti mai departe in trecut, cu atat vezi mai departe in viitor.

Evident ca se cere o sinceritate absoluta, dar i o neintinata onestitate. Caci, nu este suficient ca notilele sa fie redate astfel cum au fost ele concepute, i Ia acest rezultat se poate ajunge numai multumita sinceritatii; dar se pot ivi, in cursul reproducerii cetor traite, sa fie nevoe de unele explicafiuni fara de cari cetitorul se poate gasi dezorientat i folosul ar fi daca nu chiar nul, dar de sigur insuficient, pentru a compensa munca depusa.

Schimb Ulei! - Polo 6N si 6N2 - smartuniversetech.ro

Unele atitudini sau dispozitiuni luate, pot parea bizare sau chiar nechibzuite, necunoscandu-se imprejurarile in cari au fost luate i in foarte multe cazuri aceste imprejurari nu sunt nici macar menfionate, ;i tot4 ele au avut o influenta determinants.

Vor trebui deci adaogiri explicative, pentru ca cetitorul sa nu rarnhe dezorientat; dar aceste explicajiuni nu pot fi controlate i pentru ca lucrarea sa fie serioasa caci numai astfel poate fi de vreun foloseste negr4t necesar o perfecta onestitate. Cu alte cuvinte, cetitorul trebue pus in situatiunea in care s'a gasit autorul de fapt, sub toate raporturile, in momentul cand a inregistrat in carnetul sau evenimentul trait, sau pe care crede necesar sa-I menjioneze, d4 II cunoate poate numai din auzite.